CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, July 24, 2008

sihir melalui 'SMS',.....REALITI @ FANTASI...??

ASSALAMUALAIKUM,.....

Awas kalau terima SMS yang susah nakdibaca, tulisan tonggang terbalik.Dapat je SMS macam tu segeralah delete. Jangan gatal nak baca, jangan gatal cari orang pandai suruh tolong baca atau tolong tafsir, sebab rupanya sekarang ni sihir boleh dihantar melalui SMS.

Saya terkejut bila tahu benda ni dan semakin tak terkejut bila baca akhbar yang melaporkan. Selalu dengar cerita orang je, tapi bila dilaporkan oleh akhbar bahawa sihir boleh dihantarmelalui SMS, saya terpanggil untuk menyebut di sini supaya ambil beberapa langkah supaya tak terkena.

Sihir ni ada. Ia permainan setenga horang sejak zaman berzaman. Kita cuba elak sebab kalau dah kena, susah nak cakap lagi. Dan kita belajar dari orang yang pernah kena dan orang yang tolong mengubati orang yang dah kena.Motivasi tak jadi kalau sihir mendahului. Ingat tu...!

Seorang wartawan akhbar Bacaria melaporkan bahawa seorang ustaz menceritakan usahanya membantu seorang yang terkena sihir sebaik saja baca SMS yang sukar dibaca, ditulis dalam bentuk simbol,kalau ada huruf pun tonggang terbalik,macam huruf Mesir purba gitu. Bila dibaca je terus kena. Maka ustaz tu,nama Ustaz Ahmad Dasuki Abdul Ghani mengajar satu tips untuk elak sihir.

Kata dia, baca 3 Qul dan ayat Kursi sebelum tidur, sebab sihir cukup power sekitar jam 3 hingga 4 pagi. Ketika inilah hampir semua orang sedang nyenyak tidur, kecuali yang tengok bola,memang selalunya akan kena.

NAUZUBILLAH........

Sumber: Dr. HM Tuah Iskandar al-Haj

0 comments: